Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

duminică, 7 august 2011

Bancuri - 2011 - August #1


O serie noua de bancuri, 2011 August. Have fun!


Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie sa lupti pentru ele, apoi iti atarna de gat o viata intreaga.

Fiul unui cioban nu stia cum sa-i spuna tatalui sau ca e gay. Dupa cateva pahare de horinca, isi ia inima in dinti si-i spune:
- Tata, eu sunt gay!
Dupa cateva secunde de cugetare, ciobanul il intreaba:
- Fiule, costum Armani ai?
- Nu, raspunde fiul.
- Cu parfum Boss te dai?
- Nu, raspunde fiul.
- Masina Porsche conduci?
- Nu, tata, stii bine!
- Atunci nu esti gay, ma pu*a, esti un poponar de rand!

Calatorie lunga cu avionul, un domn si o fetita au locurile repartizate unul langa altul. Domnul zice:
- Ce-ar fi sa stam de vorba? Se pare ca timpul trece mai repede conversand.
- Bine, zice fetita inchizand cartea pe care abia o deschisese, despre ce ati dori sa vorbim?
- Pai, zice domnul, o tema interesanta ar fi despre fizica atomica nu crezi? si surade superior.
- De acord, dar intai vreau sa va intreb ceva: o vaca, un cal si o oaie
mananca acelasi lucru, iarba, dar oaia excreta niste bilute, vaca o
placinta iar calul niste mingi uscate. Cum va explicati fenomenul?
- Habar n-am, zice domnul, minunandu-se de inteligenta fetitei.
- Atunci cum vreti sa vorbim de fizica atomica daca nici despre cacat nu stiti nimic?

O adolescenta, luata mai mult cu forta de ma-sa, ajunge in cabinetul
ginecologului. A batrana ramane in sala de asteptare, pustoaica intra
in cabinet unde, dupa o discutie preliminara si completarea fisei
individuale, medicul o invita sa se dezbrace si sa urce pe capra,
pentru consultatie, dar se loveste de refuzul fetei, datorat
timiditatii:
- D-le doctor, nu pot sa ma dezbrac, mi-e rusine sa mi se vada
pasarica. Sa stiti ca pasarica mea nu a fost vazuta de nimeni si nici
nu vreau sa imi vada cineva pasarica. O convinse medicul, pana la urma,
o urca pe capra, incepu s-o examineze, dar pe masura ce o atingea, in
egala masura lua fata “foc”, asa ca, nu peste mult timp, se aprinse rau
de tot, il trase pe ginecolog peste ea, apoi cazura de pe capra si…
dupa o vreme… ciufulit, cu hainele smulse de pe el, ametit si
dezechilibrandu-se, ginecologul aparu de sub capra, se uita la
pustoaica si spuse:
Fata mea, niciodata, dar asculta-ma cu atentie, niciodata sa nu-i mai
spui unui barbat ca ai intre picioare o pasarica! Ala e vultur curat!

Doi barbati la intrarea in berarie:
-Azi cate luam, doua sau trei?
-Doua, mai, ca ieri am luat trei si ne-a mai ramas!
-Patruzeci de beri si doua pungi de seminte va rugam!

Inmormantarea unui cardiolog...
Toate erau in forma de inima: florile, coroanele, jerbele, groapa, sicriul. Cand sa bage mortul in groapa, un tip din multime incepe sa rada in hohote. Preotul se opreste din cantat si il intreaba:
- Bine domnule, acum te-a gasit si pe dumneata rasul, tocmai in acest moment?
Tipul ii raspunde:
- Nu va suparati dar ma gandeam la propria mea inmormantare, pentru ca eu sunt ginecolog

La tribunal un El si o Ea se cearta pentru custodia fiicei lor.
- Eu am adus-o pe lume cu durere, mie mi se cuvine custodia.
Judecatorul catre sot:
- Argumentul dumneavoastra care este?
Omul reflecteaza un moment, apoi zice calm:
- Domnule judecator, daca dumneavoastra bagati o moneda intr-un automat de racoritoare si iese o sticla de Pepsi, a cui e sticla, a masinii sau a dumneavoastra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!