Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

vineri, 29 iulie 2011

Comentarii despre Cedry2k

M-am uitat asa la comentariile lasate pe youtube la adresa MC-ului Cedry2k. Pe sistemu': Daca credeai ca le stiai pe toate, te inseli. Priviti, voi pune o lista cu cateva cele mai votate comentarii la adresa mc-ului:





Niveluri in rap:

-prost

-amator

-bun

-expert

-cedry2k;)




Tu ii zici Puya--Eu Tradator!

Tu ii zici Sisu--Eu Supravietuitor

Tu ii zici Cedry2k--Eu ii zic Dumnezeu pe pamant!



Eminescu e viu !!!



Ce dicție perfecta are !



Toate tarile au nevoie de cate un Cedry2k !

2 comentarii:

  1. Bag piciorul..Cedricescu Nr1..Omu traieste in realitatea urata,exact ca atunci cand te trezesti din euforia oferita de ce vrei tu in ceea ce se numeste "afterdream".Cei ce nu inghit ceea ce transmite Cedry2k sunt cei ce inca traiesc in "visul" oferit de cei dashtepti.Nu mai stati ca vitele-n ograda sii vedeti macar atat lucru:in ce traiti,si ce sunteti in momentul actual.Curvele indoctrinate de tot ce inseamna mass-media,placeri oferite pentru a va adormi creierashele uscate.. etc..trageti-va un glontz in cap,poate va trezeste..:|

    RăspundețiȘtergere
  2. CEDRY2K-un geniu liric si eufonic,poet desavarsit,caracter sanatos intr-o societate pervertita si secata de valori morale si crestine...Cand reusesti sa descoperi mesajul criptat in versuri sau constructii metaforice complexe te cutremuri realizand cat ADEVAR transmite omul asta.A reusit SA-MI DESCHIDA OCHII!M-a facut sa cred ca nu e nimic utopic si paranoic in a cauta comori spirituale.M-a determinat sa constientizez necesitatea unei schimbari imperioase si radicale in viata mea.RESPECT MAXIM pentru Cedrea,un model pentru mine pe care l-am ridicat la rang de MENTOR.Cand ti l-ai luat pe Cedrea drept model si mai ai pe langa el alte modele valoroase(ex.:Dan Puric,prof. si doctor Dumitru Constantin Dulcan,parintele Arsenie Boca s.a.) creezi un mediu propice pentru formarea CORECTA a laturii tale psihologice si spirituale.RESPECT TOTAL CEDREA!!!!

    RăspundețiȘtergere

Scrie ceva aici!