Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

duminică, 7 august 2011

Bancuri - 2011 - August #2


Cateva bancuri amuzante, si tot odata noi, din cate am vazut nu sunt pe orice site. Va binedispun de fiecare data.


- Domnule doctor, sotia ma spune ca sunt nebun.
- De ce?
- Deoarece de fiecare data cand beau cafea mananc ceasca!
- Cummm?!! Mananci ceasca cu totul??
- Nu, toarta o las!
- Chiar ca esti nebun! Toarta e cea mai buna!

Mai demult, la un meeting.
Toata lumea striga:
-Demonstratie!!! Demonstratie!!
Numai un mos striga:
-Menstruatie! Menstruatie!
Cativa il apostrofeaza si ii zic:
-Domne, se zice 'demonstratie', nu 'menstruatie'!.
-Nu conteaza! Sange sa curga!

Un tip beat la un bar cere la chelner sa ii serveasca 3 cafele.
- Trei cafele?
- Da, una pentru mine, una pentru tine si alta pentru ma-ta.
A doua zi, acelasi tip beat cere la acelasi chelner:
- Trei cafele...
- Trei?

Un betiv ajunge acasa si o gaseste pe nevasta-sa pusa pe cearta. Cum intra in salon incepe sa strige la el:
- Gras! Scarbos! Paros! Imputit!...
Betivul o intrerupe:
- Draga, daca-i o ghicitoare, stiu, e fundul tau!

Pilotul unui avion catre turnul de control:
- Ma aflu la 700 km de pamant, la 1300 de m deasupra apei si mi se termina combustibilul. Astept instructiuni.
Turnul de control catre pilot:
- Repeta dupa noi: "Tatal nostru carele esti in ceruri...."

Frizerul il intreaba pe client:
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit?
- Gratis!

Ce face un tigan cand il pui la calculator ?
- Cauta in Recycle Bin!

Profesoara le explică la şcoală copiilor:
- SIDA se poate lua în relaţia ea-el, ea-ea sau el-el.
Bulă:
- Doamna profesoară, în relaţia eu-eu, există vreun risc?

- Bunico bunico, ce bine ca ai venit!
- De ce?
- Pai a zis si mama ca numai tu ne mai lipseai!

O baba tremurand de moarte din toate incheieturile o intreaba pe vanzatoarea la Sex-Shop:
- Aveti Vibrator Turbo XXL Super Strong cu baterii alcaline?
- Da!
- Si cum se opreste?

Doi tractoristi se pun sa manance. Vine seful si ii intreaba:
- De ce nu semanati, ma!
Unu dintre ei raspunde:
- Pai nu suntem frati!

Doua blonde intr-o masina se opresc la semafor.
Blonda1: Fata, uite ce fain e rosul asta!
Blonda2: Da fata, da' e fain si galbenul asta.
Blonda1: Aha... fata! da' ce fain e verdele ala!
Blonda2: Da, ce misto e!
Blonda1: O, iar rosu, asta l-am mai vazut odata...
Blonda2: Da fata... Hai sa plecam!

Un barbat abordeaza o femeie foarte frumoasa intr-un hipermarket:
- Nu va suparati, mi-am pierdut sotia prin magazin. V-ar deranja daca am sta de vorba pentru cateva minute?
- De ce?
- Pentru ca de fiecare data cand vorbesc cu o femeie frumoasa, sotia mea apare de nicaieri...

- Imagineaza-ti, sotia mea a nascut in autobuz, intr-o aglomeratie infernala!
- Asta nu-i nimic. A mea, in aceleasi conditii, a ramas insarcinata!
Stati pe faza, ca in curand o sa adaug si partea a 3-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!