Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

marți, 11 octombrie 2011

C.I.A. - Unde e ea (videoclip)



C.I.A. au ales sa faca un videoclip pentru piesa Unde e ea deoarece a avut un feedback neasteptat de bun pe toate mediile de promovare - a strans aproape un milion de vizualizari pe YouTube in cinci luni. Baietii s-au gandit sa numeasca generic "Clipul pentru 1.000.000 ascultatori"! Iata ce ne-au zis baietii despre clip:

Am ales sa lucram cu Andrei (Whoisrikk) - un mic regizor in devenire, un tanar foarte talentat de la care va puteti astepta la multe surprize in viitor. De mentionat si protagonista videoclipului nostru, Andreea, o buna prietena careia ii multumim pentru ajutorul dat.

Am citit undeva ceva gen: "Recunosc ca mi se pare interesant modul in care ia amploare fenomenul hip-hop in Romania!"
Poate sunt prea dur, dar parerea mea e ca acest "fenomen" nuprea mai exista prin romanica?, fara a face aluzie la aceasta piesa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!