Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

miercuri, 27 iulie 2011

Sisu: Unde dai si unde crapa

Am citit asta pe siteul lui, si ma gandesc ca ar fi bine sa stiti si voi ca trupa nu s-a desfiintat.

Incep prin a sublinia faptul ca trupa La Familia nu s-a desfiintat. Nu sunt fostul component al trupei, ci actualul.
Am acordat un interviu Sandei Nicola de la B1TV.
Dragut chiar; am vorbit multe, despre multe, relaxati, zambitori, un ceai,o gluma, ce sa mai… frumos. Am vorbit despre muzica, viata, copilarie, o gramada de chestii.
Printre altele am dedicat un minut faptului ca de multe ori scriu incorect gramatical datorita nerabdarii.
Si ce sa vezi?! Mare, minune mare! Stirea despre interviu se transforma in marea dezvaluire cum ca eu nu as sti sa scriu.
Bineinteles, citind stirea te gandesti cate prostii am putut sa debitez; iti dai seama, daca nu stie sa scrie cum naiba ar putea sa vorbeasca bine?
Aceasta postare am scris-o pentru a sublinia cat de bine surprinde o parte a presei din Romania esenta lucrurilor. Treziti-va!
Nu diplomele si hartiile in spatele carora va ascundeti or sa va dea o identitate!
Nu atributele si titlurile or sa va dea o personaltate, sau functia pe care o ocupati vreo utilitate!

Aveti mai jos si interviul ca sa judecam impreuna daca asta e tot ce era important in interviu, dar si articolul care a preluat distorsionat zic eu, mesajul interviului.

Emisiunea

Stirea


Aici am mai pus si un video de la "conferinta de presa" la Antena2:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!