Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

miercuri, 27 iulie 2011

Cateva pareri ale lui Sisu despre...

DESPRE ROMANIA IN GENERAL. Sunt uimit, consternat, nici nu am cuvinte. Cum va simtiti dragii mei compatrioti cand sunteti reprezentati in Parlamentul European de oameni care sunt huiduiti de catre colegii lor? Care nu vor sa demisioneze nici cand sunt prinsi murdari de miere pe maini si la gura? Priviti frumoasa echipa care reprezinta Romania – Elena, Gigi, Vadim, Severin si am banuiala ca lista se va marii.

Ignoranta, prostie ,opulenta ,nebunie, lipsa de onoare si multe altele reprezinta aceste nume. La un asa prezent, mi-e si rusine sa pomenesec numele marilor oameni pe care Dumnezeu a avut bunatatea sa ii lase pe pamanturile astea binecuvantate, Basarabi, Brancoveni, Bratieni, intemeietori de neam si pastratori valori. Ce am facut noi? Niste tristi epigoni? Am batjocorit sangele si amintirea a milioane de romani care au murit pentru ca noi sa fim azi aici. Amintirea lui Stefan, Mihai, Litovoi, Burebista, Decebal, a celor de la Rovine, Neajlov, Plevna, Oituz, in stepele Rusiei sau pe campurile Europei. Nedemni urmasi suntem. Presedintele se plange ca nu avem dotarea tehnica sa ne implicam in Libia, deoarece ar fi scutit 6-12 luni de diplomatie. Ca si cum pe sangele libienilor trebuie sa ne construim noi istoria. Rusine epigonilor! Aduceti trupele acasa, dati-va demisia cu totii, opozitie si putere ca oricum sunteti in aceeasi echipa si urmariti doar sa ne vindeti pe toti! Fostilor membri de partid ar trebui sa le fie rusine sa mai iasa din casa, in schimb ei apar la TV si ne persifleaza.
Eu, prietenii mei, aia care ne asculta, oameni care i-am intalnit pe strada, in taxiuri, metrouri, in circi de politie, magazine, cluburi, parcuri, ne dorim un singur lucru: SA PLECATI!

P.S. Sa se stie ca razbunarea si mania noastra, asa are sa va ajunga pe toti si ca nu rabdam stapan si jug si rusine acum si-n veci vecilor! Am scris-o io, Vlad Basarab, fiul parintelui meu Vlad Voievod, dupa porunca mariei sale. Amin!
- asta in caz ca ati uitat urmasii cui sunteti.


ROMANII AU TALENT. Chiar asa e. Dar nu la emisiunea cu acelasi nume se pare. Povestea tanarului castigator e impresionanta si sincer ar fi meritat banii fara sa isi expuna talentul, pentru ca sunt de parere ca nu e un talent. Nu sunt subiectiv. Ceilalti concurenti s-ar fi descurcat fara probleme intre profesionisti, pe cand, cu parere de rau, trebuie sa spun ca exista tineri M.C. (interpreti de hip-hop) ce il depasesc pe tanarul nostru fara cel mai mic efort.
Indiferent de cat de impresionanta era povestea, nu trebuie sa uitam ca emisiunea se numeste “Romanii au talent”, nu “Dansez pt tine”, deci trebuia ales un talent eminent, daca se poate spune asa. In cazu asta e doar o poveste trista ce a miscat oamenii si i-a facut sa fie solidari, si asta e imbucurator din punct de vedere al caritatii, scopul emisiunii fiind acela de a descoperi un talent autentic. Nu imi ramane sa cred decat ca juriul a fost orb si surd.

Imi pare rau pustiule, sunt sigur ca si tu in sinea ta esti de acord cu mine. Succes in continuare!

P.S. Poate a fost doar o recompensa pentru povestea trista, juriul stiind ca ceilalti vor primi contracte si sanse reale, ei fiind cu adevarat talentati, le va fi mai usor; adica in fond au impacat si capra si varza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!