Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

joi, 8 decembrie 2011

Adian Tutu a scos o piesa noua


Vezi ce a făcut Adrian Ţuţu cu banii de la "Românii au talent" şi ascultă ultima melodie pe care a scos-o!

Adrian Ţuţu, câştigătorul primului sezon al concursului "Românii au talent" a venit în studioul emisunii "Draga mea prietenă" pentru a vorbi despre cum s-a schimbat viaţa lui după ce a devenit vedetă.


tutu


"Nu am altă ocupaţie decât muzica. Încerc să fac tot posibilul să ajung acolo unde îmi doresc. Cu banii câştigaţi am investit în apartamentul moştenit de la părinţi. Îl renovez şi vreau să îl fac pentru mine şi pentru fratele meu. Mi-am mai luat instrumente care să mă ajute cu muzica şi cam atât. Nu ştiu când o să scot un album, dar nu cred că o să mai dureze mult.", a spus solistul.

Adrian a cântat în premieră o melodie la emisiunea Gabrielei Cristea, "Draga mea prietenă". "Piesa are două zile. Chiar am simţit nevoia să fac piesa asta pentru că voiam să simt ce am simţit în copilărie", a spus Ţuţu despre piesa "Toţi suntem copii".

Asta scrie cancan. Era de asteptat, dar cine a zis ca baiatu face hiphop? trebuia sa postez asta?
http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/vezi-ce-a-facut-adrian-tutu-cu-banii-de-la-romanii-au-talent-si-asculta-ultima-melodie-pe-care-a-scos-o-197251.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!