Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

marți, 29 noiembrie 2011

Eli cu Kamelia - N-am bani cati vreau Yo!

De ce nu "n-am bani cati vreau io" De ce cu "y" ?
Chiar asa toata lumea a inceput sa vorbeasca Klingoniana Veche?
Nimeni nu mai e in stare sa vorbeasca corect? "totzy au ynk3put $a v0r83a$ka a$@." Nu vad care-i avantaju. Si au inceput sa apara piese ca asta, ca "puya - la munk" & "shukar sex". Prea de tot.



Ce vreau eu sa spun aici e ca micul rapper Eli, care imi placea putin, cu seriile de Hip Hop de Timisoara 1/2/3/4/5, si cate-or mai fi, le-am ascultat pe toate da' nu le-am tinut numarul. Chair era ok, da piesa asta e total FAIL. Nicio speranta de la el, trecem la urmatorul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!