Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

vineri, 11 noiembrie 2011

Cosy interviu @ RadioONMusic.ro

"In urma cu o saptamana, mai exact pe 31 octombrie, am fost invitati in Diamond Records, unde ne-am intalnit cu Cosy, caruia i-am luat interviu si Bulgaru', membrul trupei Codu' Penal, care a vorbit si el despre viitorul sau album.

Cu Cosy am vorbit multe, subiectul principal fiind viitorul sau album intitulat "Ceva din Sud Est", care urmeaza sa fie lansat in viitorul apropiat. Am vorbit cu artistul despre viitoarele sale colaborari de pe material, care noua ni se par foarte interesante, dar si despre seria de videoclipuri pe care Cosy le are in plan. Am avordat multe subiecte interesante despre cariera sa, sperand ca voi sa fiti multumiti si asteptam un feedback pozitiv. In articol am atasat si cateva poze de la interviu, in studio-ul Diamond Records."

Interviul a fost realizat de: Dezaxata, masacreJay, Andrei Enin si Andrei Rhn
Montaj realizat de: masacreJay

SURSA: http://www.radioonmusic.ro/interviu-cosy-video/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!