Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

miercuri, 21 septembrie 2011

Pariu cu viata: Serial nou la ProTV

Noul serial dupa ProTV, si primul serial muzical din Romania.

http://media.roportal.ro/upload/Image/televiziune/Pariu-cu-viata/pariu-cu-viata2.jpg

Banuiesc ca ati citit detalii despre acest serial, si probabil eu existat si replici gen "e naspa, nu fac romanii cine stie ce, imi pierd vremea". Asa am zis si eu pana am urmarit mai cu atentie, si contine momente dramatice si momente comice, tipic romanilor, ca la ce se pricep romanii mai bine daca nu la comedie?
Serialul merita vazut, atat am de spus! Pentru cine vrea detalii, le poate gasii pe site-ul oficial al serialului Pariu cu Viata | ProTv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!