Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

miercuri, 22 iunie 2011

Adi Cristescu feat Pacha Man - Perfect for me



Melodia "Perfect for me" este R&B. Eu apreciez faptul ca artistul a riscat venind cu o piesa de genul asta, pentru el e mai important sa cante ceea ce ii place decat sa lanseze ceva care va intra automat pe radio. Iata ce ne-a zis Adi despre noul single.

Imi face o mare placere sa colaborez cu Pacha Man si sa continui povestea inceputa alaturi de Andra. Piesa "Perfect for me" este episodul al doilea dupa "Colt de suflet" si sper sa ii gasiti un loc in sufletele si playlist-urile voastre. La compozitie am colaborat cu Silviu Paduraru, iar textul imi apartine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!