Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

duminică, 15 mai 2011

ClickNet a marit viteza!



Cei de la clicknet se pare ca au marit viteza de download respectiv upload, pana acum o saptamana descarcam cu 600kb/sec (max. 630kb/sec), respectiv 50kb/sec upload (max. 50). De cateva zile, aproape o saptamana, descarc cu 1 MB, (max. 1100kb/sec), upload pana acum 80kb/sec. Oricum, e diferenta, altii se bucura de fibra, si trag cu 6-7-8 MB chiar mai bine, dar numai in orasele mari, in general este fibra.

Un comentariu:

  1. am observat si eu,am abonament la clicknet de 6mbps am facut acel speed test de curios si acum am viteza de download de 12mbps si 1mbps upload...si astia daca maresc viteza macar sa spuna -__-

    RăspundețiȘtergere

Scrie ceva aici!