Pentru a fi la curent cu tot ce e nou in lumea muzicii abonati-va la Newsletter !

Sărci pă Blog:

Am un program incarcat, ce fac cu blogul?

luni, 5 septembrie 2011

Kamelia - Prima oara



Kamelia lanseaza Prima Oara, un nou single, in premiera pe Urban.ro! Este a treia premiera pe care artista din Timisoara o face in colaborare cu noi, in ultima luna!

Astazi e ziua de nastere a Kameliei asa ca ii uram LA MULTI ANI si ii multumim ca ne tine aproape cu cele mai noi lansari ale sale!

In loc sa primeasca multe cadouri din partea noastra, Kamelia ne face un cadou cu single-ul Prima Oara, scris de ea impreuna cu Georghe Hora la Studio 66.

Ascultati mai jos Prima Oara si lasati-i urari sarbatoritei! :D

De ziua mea, un cadou pentru voi !

Astazi, de ziua mea, nu-mi doresc cadouri, bomboane sau flori. Pentru mine, muzica este cel mai frumos cadou si vreau sa il impartasesc cu voi! Am scris piesa Prima Oara cu gandul la cele mai frumoase momente din viata unui om. Prima iubire, primele emotii, primele priviri timide catre cel/ cea care ne-a furat inima.

Recent am lansat videoclipul la piesa Come Again, si ma bucur ca este atat de apreciata. Vreau sa va multumesc voua cei care ma sustineti si va bucurati alaturi de mine de fiecare noua piesa. Pentru voi, am scris Prima Oara. Sper sa va aminteasca de acea unica, prima iubire.

Ne vedem pe facebook.com/KameliaOfficial


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ceva aici!